piątek, 3 lutego 2012

Piątek

Dzisiaj Światowy Dzień Walki z Rakiem.
I to właśnie dzisiaj zmiany na blogasku.
Z tytułu znikają nowotworowe i tarczycowe potwory.
Nie chcę być szufladkowana jako osoba chora. 
Omijam wielkim łukiem wszelkie CO.
Porzuciłam swoich lekarzy, którzy ewidentnie kręcili się w kołko.
To, co miałam napisać o wyżej wymienionych potworach, już napisałam.
Z głowy wyrzucam wszelkie myśli związane z moim przeszło dwuletnim borykaniem się z tymi paskudami.
*          *          *
Będzie po nowemu.

4 komentarze:

andziaos pisze...

:) Killerko, będzie po nowemu. I tak jak chcesz. Te nowe meble już zapowiadały zmianę.
Kochana, jest dobrze u Ciebie i kciuczę aby było tak dalej. Tylko zwykłych kłopotów dnia codziennego Ci życzę - i mam nadzieję, że wiesz, to życzliwe myśli. Powodzenia Killerko, bardzo Cię lubię.

Killerka Anarchisty pisze...

Andzia! Myślisz, że zaczęło się od mebli? Nie pomyślałam o tym. Ale może coś w tym jest. Ten rok to wiele nowych pomysłów w mojej głowie. Żeby chociaż połowę dało się zrealizować.
Dziękuję Ci Kochana za ciepłe słowa!
Całuję Cię ogromnie!!!
:*

Kasztanowa Alejka pisze...

jak tu ciepło :)

Killerka Anarchisty pisze...

Kasztanowa! - cieszę się bardzo! Tak właśnie miało być!
:*