poniedziałek, 20 czerwca 2011

Nowe miejsce

A zatem!
Witam Was wszystkich w nowym miejscu!
Studia na finishu, pozytywne wyniki ostatnich badań i kilka innych - musiałam coś pozmieniać. Mam nadzieje, że będzie się Wam tutaj podobało i będziecie zaglądać tak często, jak na poprzedniego.
*          *          *
Ciężki weekend za mną.
Siedziałam dwie noce z rzędu nad książkami. Wszystko się udało!!! A teraz powolutku, bardzo powolutku będę zwalniać tempo. Jeszcze końcowy wpis od promotora, odnalezienie jednego profesora i wyznaczenienie terminu obrony. Wtedy zacznę zwalniać na dobre. I czekać na urlop.
*          *          *
Mama się wczoraj rozpłakała.
Wzruszyła się, że jej dziecko kończy studia. Och te Mamy...
*          *          *
W ramach nagrody za zdane egzaminy, kupiłam dzisiaj buty.
Piękne, czarne szpilki. Ech...
*           *          *
Dzisiaj króciutko, bo sen mnie wzywa.
A jutro znowu na rano do pracy. W środę ostatnia uczelniania bieganina. Trzymajcie kciuki!

Dziękuję za:
- nowe miejsce dla moich "wypocinek"
- słowa Mamy
- udane zakupy
- letni deszcz
- Misiołaka!

2 komentarze:

Ksena pisze...

No :D Dzień dobry :) teraz można pisać i pisać do Cię :) Super ! Witaj na blogspocie :D :*

Michaelina pisze...

Witam i serdecznie pozdrawiam w nowym miejscu.
Pięknie tutaj i nareszcie można coś skrobnąć:), aby pogratulować ukończenia studiów i dobrych wyników badań przede wszystkim.
Teraz tylko dużo słoneczka i udanych wakacji życzę:))M.